събота, февруари 20, 2010 | By: D.D.

Колко точно искаш да знаеш?

Понякога, почти токова рядко, колкото поп-фолк певица влиза в книжарница, попадам на сайт, който по небрежно гениален и напълно неочакван начин разклаща вярата ми в цивилизацията и ме кара да пожелая да живея на Луната например. Една от тези безценни находки, скрити в необятните степи на интернет пространството, е и Туйтърпууп –> Кликни върху мен!

Открих го случайно, нямам спомен къде, докато се самосъжалявах, че не съм част от сУпЕр-ДуПеР-яКаТа социална мрежа Twitter, позната още като мястото, където можеш да се похвалиш кога си миеш зъбите, режеш моркови, имаш пъпка на носа или акаш. Е, изглежда някой се е вдъхновил толкова много от честите публикации относно последното, иначе така възвишено и нуждаещо се от споделяне действие, че е създал TwittrPoop. Идеята е проста – графично се показва колко души са „изчуруликали” относно ходенето до „мястото”, световния мир, световния глад и разпространението на ядрено оръжие (последното се радва на огромната популярност от почти четири публикации дневно , основно от правителствата на Северна Корея и Иран) през последните 24 часа.

Най-интересната функция обаче е възможността да смениш последните три теми, получавайки съпоставка между новите, които си избрал, и броя публикации на хората, хвалещи се със скорошното си посещение на „залата с керамичния трон”. За да не остана по-назад (очевидно достатъчно съм изостанал, след като не съм част от тази разкрепостена общност) си направих експеримент, резултатът от който е на картинката. *Въздъх*

2 !:

bampi каза...

Вече знам достатъчно, повече не ми е необходимо, за да пропусна това място, ако случайно се натъкна на него.

D.D. каза...

Достатъчно за Туйтър или за хората, които го ползват? И в двата случая ти пожелавам да не отваряш ТуйтърПууп, действа демотивиращо xP

Публикуване на коментар